luni, 27 octombrie 2008

Despre sterilizarea pisicilor

Saptamana trecuta am fost la Asociatia Clopotel din Iasi si am discutat cu doamna Mariana si cu dl. Catalin despre sterilizarea pisicilor de la bloc si altele pe care le am eu in grija. Au spus ca acest lucru este posibil si ca au prioritate pisicile deja gestante. Acest lucru este in pas inainte pentru a nu mai intalni situatii disperate - de genul celor care mi-au fost semnalate pe email si pe care cred ca fiecare dintre noi le-a intalnit in mod trist - cu pisoi nou-nascuti legati in pungi la gunoaie, cu pisoi aruncati langa tomberoanele de gunoi sau chiar pe strada sau prin subsoluri si alte situatii groaznice.

Anul trecut am gasit 3 pisoi aruncati intr-o gradina, abia facusera ochi, i-am crescut cu biberonul (noroc cu cei de la Clopotel, pe atunci habar n-aveam ca exista biberoane de pisici). Anul acesta am gasit peste 10 pisoi in gunoaie si cutii aruncati de la mama lor, iar culmea culmilor a fost un pisoi extrem de mic, 2-3 zile, gasit pe strada!! asta vara, pe la 10 noaptea. Cei mai multi au avut sansa sa supravietuiasca. Asta primavara, o pisica de la bloc mi-a bagat in boxa de la subsol 3 pisoi mici, salbatici. Acum sunt bine, dar pana i-am prins, a durat... o luna!! Acum pisica e sterilizata la Freida Vet si e foarte bine mersi!

Ei, bine, incepem sa sterilizam pisicile, cu ajutorul Asociatiei Clopotel. Am incredere in doctorul de la Freida si merg pe mana lui cu animalutele pe care le am in grija.

Un comentariu:

Unknown spunea...

ajutor va rog! am luat in grija de cand era mic pufuletz o pisica neagra de care m-am indragostit instantaneu. locuiesc in chirie la iasi dar acum trebuie sa ma intorc la botosani si vreau sa o iau cu mine,numai ca ai mei nu ma lasa sa o aduc pentru ca e pisica si eu am la botosani si un motan. ai mei se tem ca se va umple curtea de pui. am incercat sa le povestesc de sterilizare si m-au privit circumspect. rugamintea mea e sa ma ajutati cu un sfat macar unde as putea sa merg sa o sterilizez si cam cat ma costa! o iubesc enorm de mult si nu ma mai pot vedea fara MAU (asa o cheama). p.s daca as steriliza-o ai mei ar primi-o