joi, 23 octombrie 2008

Precizari

A fost o perioada in care am fost prinsa atat de mult cu pisici si catei, incat nu am avut nici timpul si nici starea de a scrie aici pe blog. Pierdusem si parola de la contul de email, iar in email am gasit acum o gramada de cereri de ajutor.
Sper candva sa am timp sa povestesc despre fiecare dintre pisoii si cateii salvati si sa pun si poze.

Daca mai intalniti cazuri disperate de pisoi sau catei abandonati, va rog sa lasati comentariu pe blog, pentru ca apoi sa verific emailul.

2 comentarii:

Adriana spunea...

Bine ai revenit!tocmai am gasit o reclamatie pe site-ul ansv impotriva unuia care-si chinuie cainele prin infometare ,totusi pina vin inspectorii dsv acolo ,nu s-ar putea face ceva pentru amaritul acela,pina nu e prea tirziu?
http://www.ansv.ro/menu.php?modul=avizari.php&cmd=list&id=1547

Augustine spunea...

Adriana, am trimis linkul mai departe. Eu personal nu prea ma pricep la catei, mai mult cu pisicile...
Doamne ajuta!